chu_kenneth 當前離線
中級會員
你講果堆game,用Y520可以開到中上特效好順咁玩 如果你唔係追求到好極致呢部夠用嫁啦 ... fungfung87 發表於 2017-7-10 14:00
TOP
一萬蚊左右打機notebook Y520算最好,最主要係佢散熱真係做得好 張顯卡行GTX 1050其實都夠你打大部份game ... kaka.ho28 發表於 2017-7-11 12:51
quezon 當前離線
nelsonlee130 當前離線
進階會員
kilikulu 當前離線
幫朋友買O既經驗, lenovo D 抵玩機O既做工可能唔襟用, 我幫朋友買部上代機 (Y520 定W520 , 唔記得啦~ 總之 ... 雞肋 發表於 2017-7-10 13:29
lai.areon 當前離線
$10k 買部大陸機 上密林買ROG GL502VM / MSI GP62之類唔好? nelsonlee130 發表於 2017-7-11 15:49
剋星 當前離線
kaiming2005 當前離線