你講果堆game,用Y520可以開到中上特效好順咁玩
如果你唔係追求到好極致呢部夠用嫁啦 ...
fungfung87 發表於 2017-7-10 14:00


開到中上我都滿意嫁啦,如果我要好極致晝質就諗Y720啦
唔捨得買太貴,10K左右差不多

TOP

一萬蚊左右打機notebook Y520算最好,最主要係佢散熱真係做得好
張顯卡行GTX 1050其實都夠你打大部份game ...
kaka.ho28 發表於 2017-7-11 12:51


我見其他再貴啲嘅gaming notebook係張display card再勁啲
如果夠用我就唔買咁貴

TOP

Y520 個 WIFI 好似系 1x1,  將來有無得自己換2x2 上去?

TOP

$10k 買部大陸機
上密林買ROG GL502VM / MSI GP62之類唔好?

TOP

幫朋友買O既經驗,
lenovo D 抵玩機O既做工可能唔襟用, 我幫朋友買部上代機 (Y520 定W520 , 唔記得啦~ 總之 ...
雞肋 發表於 2017-7-10 13:29


我諗好睇果個人點用,gaming notebook多數膠殼,用金屬一定會太重
我用過佢Y系列又冇呢個問題

TOP

$10k 買部大陸機
上密林買ROG GL502VM / MSI GP62之類唔好?
nelsonlee130 發表於 2017-7-11 15:49


最緊要好唔好用姐,睇spec部ROG同Y520差幾K
如果比我揀會揀lenovo

TOP

回覆 16# lai.areon


係呀, 講品質, 講散熱, Lenovo Y咁多代都係得啖笑
開10k最緊要有人埋單, 我就信ROG了

TOP

幫朋友買O既經驗,
lenovo D 抵玩機O既做工可能唔襟用, 我幫朋友買部上代機 (Y520 定W520 , 唔記得啦~ 總之 ...
雞肋 發表於 2017-7-10 13:29



    Y580 爆晒..4年

TOP

$10k 買部大陸機
上密林買ROG GL502VM / MSI GP62之類唔好?
nelsonlee130 發表於 2017-7-11 15:49


   
10K(8399人仔) 係大陸買都可以買到MSI GP62 GTX1060+i7 7700HQ,加上256GB sad 加1TB HDD

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android

TOP

回覆 19# kaiming2005

無錯, 所以唔怕開爛價, 最緊要有人埋單
香港果然係購物天堂

TOP