justin0001 當前離線
Banned
TOP
tyt01341 當前離線
進階會員
我部x240都差不多退役了,year1買 via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone tompkyou 發表於 2017-7-29 10:15
tompkyou 當前離線
人無恥則無敵
klshiu 當前離線
中級會員
回覆 tyt01341 我drop math notes好多時有touch mon功能比較方便,但其實我買左ipad pro 10.5加app ... tompkyou 發表於 2017-7-29 22:44
zazakki 當前離線
初級會員
MiZuY 當前離線
同學仔 咁surface 會唔會好d 呢 原生有touch pens via HKEPC Reader for Android tyt01341 發表於 2017-7-29 23:39
ipad pro 10.5其實唔錯,我唔需要keyboard tompkyou 發表於 2017-7-29 23:55
KinChungE 當前離線
長老會員
個人用落文件管理好煩 因為我成日都要sync drop box Ipad 個file system 唔似windows 或者android 對我 ... tyt01341 發表於 2017-7-30 00:10