KinChungE 當前在線
長老會員
如果無綁M$﹐又換新機。 新機是否可以active到windows? peter_chan 發表於 2020-12-22 12:50
TOP
peter_chan 當前離線
進階會員
唔綁的話, 第二次會activate唔到, 要打電話上microsoft搞 KinChungE 發表於 2020-12-22 13:12
謝解答。 邊個位可睇到已綁M$戶口? 一時之間我搵唔到 同埋﹐之前有聽聞過win 10的OEM 已經 ... peter_chan 發表於 2020-12-22 14:10
你電腦平時用Microsoft Account登入就代表綁左 Local Account代表冇綁 Win 10唔再分Retail同OEM, 全部都 ... KinChungE 發表於 2020-12-22 14:13
即係不能用local login 但綁MS戶口? peter_chan 發表於 2020-12-22 14:14
成功用microsoft account登入一次之後再產左佢 KinChungE 發表於 2020-12-22 14:15
唔係太明。 我曾經用MS 戶口登入﹐之後取消番。 即係有無綁到? peter_chan 發表於 2020-12-22 14:18
綁左 登入一次就自動綁 KinChungE 發表於 2020-12-22 14:45