如果無綁M$﹐又換新機。

新機是否可以active到windows?
peter_chan 發表於 2020-12-22 12:50


唔綁的話, 第二次會activate唔到, 要打電話上microsoft搞

TOP

唔綁的話, 第二次會activate唔到, 要打電話上microsoft搞
KinChungE 發表於 2020-12-22 13:12



謝解答。

邊個位可睇到已綁M$戶口?   
一時之間我搵唔到

同埋﹐之前有聽聞過win 10的OEM 已經取消不可換機﹐是否正確?

TOP

謝解答。

邊個位可睇到已綁M$戶口?   
一時之間我搵唔到

同埋﹐之前有聽聞過win 10的OEM 已經 ...
peter_chan 發表於 2020-12-22 14:10


你電腦平時用Microsoft Account登入就代表綁左
Local Account代表冇綁

Win 10唔再分Retail同OEM, 全部都係OEM
街買到有key既Win10 OEM可以換機
廠機響bios既Win10 license不可換機

TOP

本帖最後由 peter_chan 於 2020-12-22 14:16 編輯
你電腦平時用Microsoft Account登入就代表綁左
Local Account代表冇綁

Win 10唔再分Retail同OEM, 全部都 ...
KinChungE 發表於 2020-12-22 14:13



    即係不能用local login 但綁MS戶口?

WIN 7 notebook (32-bit) 升上win 10﹐如綁MS。
是否日後我買部全新電腦﹐都可以用此方法慳番個win 10 lic?
如果係﹐是否可裝64-bit win 10?

TOP

即係不能用local login 但綁MS戶口?
peter_chan 發表於 2020-12-22 14:14


成功用microsoft account登入一次之後再產左佢

TOP

成功用microsoft account登入一次之後再產左佢
KinChungE 發表於 2020-12-22 14:15



    唔係太明。

我曾經用MS 戶口登入﹐之後取消番。

即係有無綁到?

TOP

唔係太明。

我曾經用MS 戶口登入﹐之後取消番。

即係有無綁到?
peter_chan 發表於 2020-12-22 14:18


綁左
登入一次就自動綁

TOP

綁左
登入一次就自動綁
KinChungE 發表於 2020-12-22 14:45



    明白﹐thks!

TOP