原帖由 hk848 於 2010-1-9 12:54 發表


師兄,若果可以幫我買半高和全高Intel Wifi 5300各一張。
拜托拜托

無問題既!價錢上你有無問題?因為長卡會貴過短卡,而且我試唔到張長卡喎:funk:

TOP

原帖由 bbgirl223 於 2010-1-9 13:04 發表

無問題既!價錢上你有無問題?因為長卡會貴過短卡,而且我試唔到張長卡喎:funk:


Of course, no problem la.

TOP

有冇巴打可以睇下我個CASE?
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

[ 本帖最後由 timothyhkg 於 2010-1-9 13:24 編輯 ]

TOP

各位要搵Intel wifi link 5300既brother
已經搵到全新既卡喇!
各brother留意PM喇
可能怕漏左PM邊位brother,請勿見怪

TOP

原帖由 bbgirl223 於 2010-1-9 16:35 發表
各位要搵Intel wifi link 5300既brother
已經搵到全新既卡喇!
各brother留意PM喇
可能怕漏左PM邊位brother,請勿見怪

到時見~~

TOP

原帖由 bbgirl223 於 2010-1-9 16:35 發表
各位要搵Intel wifi link 5300既brother
已經搵到全新既卡喇!
各brother留意PM喇
可能怕漏左PM邊位brother,請勿見怪


brother, thousand thanks.

TOP

THX

TOP

can PM me also?
I am interested

TOP

原帖由 kkyau1984 於 2010-1-9 21:05 發表
can PM me also?
I am interested

對唔住喇
已經無晒,唔夠分呀

TOP

原帖由 hk848 於 2010-1-9 09:49 發表


師兄:請問已經裝好了嗎?塊卡有冇問題?

完全沒有問題, 一齊正常

TOP