bbgirl223 當前離線
自己乜都唔識
進階會員
TOP
ngandick 當前離線
中級會員
piscesh 當前離線
我冇去電腦節,明知冇平貨,冇興趣去同人迫~~ 如果仲冇消息,我相信我會買610N 算~ ... kamchicken 發表於 2010-1-19 23:16
kamchicken 當前離線
今個星期五會去試 piscesh 發表於 2010-1-20 02:22
聽過有d brother會開幾個BT同FTP來炸個router,唔知Linksys 610N拈唔拈,會否過熱hang機,希望piscesh兄幫手試 ... bbgirl223 發表於 2010-1-20 20:03
suikeung 當前離線
maxima1314 當前離線
Ching ! 小弟終於成功咗3G及GPS都正常. suikeung 發表於 2010-1-21 03:32