貪埋d少便宜因住得不償失

TOP

以前做過筆記本廠,子板等有問題建議修,D類野成本唔高通常比新野,但主板有少少有少少問題如左右聲有問題等就自己想下。
換主板通常越換越差(唔排除有部份係新板,但都可能係廠內翻修板,D類板唔出比新機因為新機死得多係要罰錢),因為全部會拿翻去大陸OEM廠,保養期內壞機OEM廠要包修(即食死貓)。
有個專門部門日換夜換,但因要用熱風槍,求其著到機就算數,死得很可憐的就可能拿到專門部門殺肉取零件,有D板根本係翻咗三四次回來唔知咪問題但著到機又會出翻來昆第二個客,等個客過保後就


比$換的板一定好D,至少係有熱RUN過,保養期的板就

基本上間間都係咁做,等看個客(指DELL/APPLE)有無良心比多D肉比廠食。

TOP

我部X240岩岩拎完去長沙灣整, 佢話換左底板, 又無樓主嘅情況...

TOP

對岸有d個案仲誇張,換底板由i7變成i3都有
ming8k 發表於 2014-11-19 21:42



    都好離譜喎. 簡直仲差過黃金d維修

TOP

我部X240岩岩拎完去長沙灣整, 佢話換左底板, 又無樓主嘅情況...
gary0916 發表於 21/11/2014 19:09



    壞咩?

TOP

壞咩?
ming8k 發表於 2014-11-24 01:47


部機左下方禁落去會死機

TOP

真係服左lenovo,話我部機問題好多,仲要整多兩個工作天。唉,21號再送入去整,25號問都仲要我等多兩日,想點?

TOP

一早自己裝OS就好, 現在唔上唔落.

TOP

裝OS 點會變左換CPU? 成部機換左?

話說重裝唔到windows,咁有保養就廢事自己搞咁多,一於送廠。

上到去check都ok既,琴晚6點半師傅打比我覆番 ...
tompkyou 發表於 2014-11-19 21:21

TOP

可能係有人部x240壞燈攞去整, 咪同樓主部機對調底板, 重裝OS, 三贏.

如果我無理解錯嘅話,樓主部Laptop本來Hardware無事,只係Recovery Partition用唔到,但係上完Lenovo糾纏完 ...
feverpc 發表於 2014-11-20 13:22

TOP