pingkuen 當前離線
中級會員
TOP
smartlam 當前離線
進階會員
我上個月買左呢部, 豐澤買, 佢仲送多 4GB RAM 比我, 即共 12 GB RAM 整體黎講都 OK, 只係不滿個 MON 可視角 ... pingkuen 發表於 2015-8-21 16:45
請問買左邊部???? 係咪主題我話果部呀? 我都明白呢個價個 mon 係咁上下,而且近年啲 mon 好似將貨就價,比 ... smartlam 發表於 2015-8-21 16:49
alfredku 當前離線
我上個月買左呢部, 豐澤買, 佢仲送多 4GB RAM 比我, 即共 12 GB RAM 整體黎講都 OK, 只係不滿個 MON 可視角度較低, 但正面睇都 OK, 速度都 OK 好似比我部 i7 2630 QM, 8 GB RAM 更快咁 ..... pingkuen 發表於 2015-8-21 16:45
師兄,請問豐澤買有沒有加多兩年豐澤自家保養? 多謝分享。 alfredku 發表於 2015-8-21 16:58
有呀, 因為我之前買過, 都幾易壞 而且我送比人, 佢又唔會錫機 (前幾日見到機面已有花痕, 但機主 ... pingkuen 發表於 2015-8-21 17:01
請問你系凶宅買左幾多錢? 有咩跟送? 同埋加兩年保養幾錢? 有冇銀色機殼? thx~ ... smartlam 發表於 2015-8-21 17:09
如我冇記錯 $6千頭, 加埋保就 $7千頭 佢就係銀色, 送 16 GB 手指, 4 GB RAM, 加 $0.5 有個電腦袋咁 ... pingkuen 發表於 2015-8-21 17:12
其實都冇咩著數咁!!! thx smartlam 發表於 2015-8-21 17:14