本帖最後由 jpcjpc 於 2017-5-25 08:12 編輯

回覆 20# ron1975

「樓上話唔係core-i無人要…不太同意…主要睇你係咩平台放…」
    $200 都有人要...
放得$200, 自用好過啦
車錢, 時間...

我最近物色緊2手NOTEBOOK, 大約知道咩價有人要.
以前CORE 2 無咩人會買...

第一代I3/I5 1000或以下, 都無人去BID.


樓主第一代I7 應該差唔多

TOP

回覆  ron1975


    $200 都有人要...
放得$200, 自用好過啦
車錢, 時間...
jpcjpc 發表於 2017-5-25 07:52


人地都話擺係屋企冇用,  咁咪又係放係屋企變雜物阻訂, 不如放左比人算數

TOP

回覆 22# s84292


    另一個選擇 FREE 俾朋友~
最近我都FREE 咗 TV, 舊電腦幾部, 電腦椅幾張, 電腦台, 床等等~
朋友收到都開心~

舊電腦擺係屋企冇用....可以FREE 俾人....我比樓主更阻位, 大機箱

TOP

我正好都煩緊手上兩部notebook點樣放

不過肥花有D人的確只會起勢壓價

TOP

回覆 20# ron1975


    係,識去睇epc肥花,好多都係熟行情,追spec,未必對舊少少的機有興趣。去fb放,market會唔同

TOP

回覆 19# 暴走呆喵


肥花一堆無理大幅壓價,好討厭

TOP

回覆 14# Seebrother


    其實有時去左南亞,都叫做物盡其用,好過去堆填

TOP

試下 offline 方法都得,例如屋苑住戶廣告,多個選擇

TOP