想問如果想用黎打機
i5四核好 定 i7 兩核好
hunter_hei 發表於 2017-6-10 20:45


打機就1050啦

TOP

本帖最後由 hehe161 於 2017-6-11 00:42 編輯
回覆  hehe161


   

VivoBook S 有I3I5i7u加,你po link就睇清楚d先啦,連ppt張圖都寫埋i3/i5/i7
...
lau0921 發表於 2017-6-8 19:51

我只係post line俾樓主參考,我冇話過I7 賣三千幾,段文唔係我寫,只係copy(我一隻字都冇寫過),點解你咁叻唔切認定我寫呢?????????搞笑係你多D

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

改標題啦,呃會㩒入尼

TOP

本帖最後由 lau0921 於 2017-6-11 10:34 編輯

回覆 22# hehe161


    乜Po野唔洗付責任依家?你有話段野比樓主參考?我靜係見到你po段野話4k內置i7姐
我幾時有話段野係你寫?無人care段野係邊個寫
人人好像你咁亂po d廢料出黎就死得啦
同樓主一樣 就咁copy人地d料就算,都唔睇真d

TOP