公司用windows....如果屋企用Mac => 究竟有咩好?
其實而家用電腦...
一般都係打吓機, 用吓office交功課, ...
goshigoo 發表於 2021-10-19 20:23 
用途唔同,MAC機我拿來剪片(FCPX),執相,煲劇上網,系統機穩定唔會出咩問題,而且RENDER片非常快,就算我部2019 6核 16GRAM MACBOOK用同一個軟件davinci resolve RENDERING都快過另一部8核5900HX 32GB RAM 3 分1,WIN機就拿來OFFICE野,好多林林嬸嬸小問題,一有問題就要搞一輪,不過WIN機有HIGH REFRESH RATE屏幕,上網又快D,又真係爽D,互有優點。 |