同埋想問用SSD後, 開機快幾多
ngandick 發表於 2010-1-29 19:51



  用SSD由開機至完全開晒Windows 7連埋桌面小功具只須4x秒
Sierra Wireless MC8780可以上淘寶訂,又可以上深圳華強買.

TOP

想問係大大,改完機仲有無保養,如果改完幾日壞左點算好

TOP

改到咁重點可能有保養.....................除非你修前回復到連佢地D師父都睇唔到啦~~

TOP

我部機一買返來第二日已經無左保養
不過由Windows 7正式出果日玩到而家,諗住壞左就成塊PCB換,其實Acer呢隻機除左外殼制作一般之外,其它內部用料都不錯,包括CPU散熱、LED LCD panel、幾乎會發熱的零件(ram,wifi card & 3G card)都放在底蓋下有通風口,剩係呢幾樣都覺得佢設計唔錯,美中不足是harddisk方面,由於部機太細,已用盡full size keyboard & 11.6" lcd,所以只能直放靠排線連接,不過勝在性價比高!

TOP

[quote]睇返之前個web既測試講,最好就是set 5Ghz & 20Mhz,咁樣會係最高效能,但就算set錯都無可能得7Mbps,因為我 ...
bbgirl223 發表於 2010-1-29 19:40 [/

Test 錯了 因為用了 NAS Test, 現在用電腦 Test speed 回來了  
測試最高都有39Mbps,我過file都有32-35Mbps,用wifi來bt都有8-10Mbps喎!

TOP

同埋想問用SSD後, 開機快幾多
ngandick 發表於 2010-1-29 19:51


2倍左右

TOP

[quote]睇返之前個web既測試講,最好就是set 5Ghz & 20Mhz,咁樣會係最高效能,但就算set錯都無可能得7Mbps,因 ...
piscesh 發表於 2010-1-29 23:13

咁都好正喎!聽講話要upgrade個firmware先好用?

TOP

咁都好正喎!聽講話要upgrade個firmware先好用?
bbgirl223 發表於 2010-1-29 23:46


login router will tell to upgrade or not

TOP

咁奇怪,咁係3G watcher度是否可開GPS功能?
如果可以既話,要先將佢打開,跟住按開始追蹤,然後開mapking,在 ...
bbgirl223 發表於 2010-1-29 19:27

奇~~
尋日岩岩得左,冇set 過,就搵到GPS port 喇~~
唔理咁多喇,用到就得~
謝謝Ching~~

TOP

login router will tell to upgrade or not
piscesh 發表於 2010-1-30 00:52

咁就等埋隻Draytek 2130n既report,睇下買邊隻來玩
我都想搵返隻D-link 685,只終對佢多的信心,無奈好難搵到

TOP