garyu 當前離線
中級會員
TOP
rion 當前離線
進階會員
edl0022 當前離線
AsiaOne 當前離線
Safari
原帖由 rion 於 2009-9-10 21:59 發表 SSP 入手... BLUE 45XX INSTALL VISTA 之後裝WIN7
woftdog 當前離線
初級會員
原帖由 AsiaOne 於 2009-9-10 22:59 發表 $45xx? 有優惠?
咬蕉 當前離線
hahaha
strivekin2 當前離線
https://lh3.googleusercontent.
原帖由 garyu 於 2009-9-10 23:42 發表 $45XX 真係新低........................
Stone08 當前離線
原帖由 strivekin2 於 2009-9-11 00:07 發表 是最低配置....只有1G DDR2 不過for果d會換ddr3的師兄真係平左..