kamchicken 當前離線
中級會員
TOP
piscesh 當前離線
昨晚佢地關門食團年飯,攪到我買唔到 bbgirl223 發表於 2010-2-5 12:42
聽講Draytek Vigor 2130N個wifi速度唔係咁快,因為我通常都係用wifi多,所以唔考慮呢隻! 而家都係D-Link 685 ... bbgirl223 發表於 2010-2-6 10:26
bbgirl223 當前離線
自己乜都唔識
進階會員
685 有什麼好過3700呢? piscesh 發表於 2010-2-7 02:01
Wireless速度快少少,多個nas功能,電子相架,不過呢d都唔應該係router既功能 反而netgear 3700有返route ... bbgirl223 發表於 2010-2-7 12:53
老實講,我覺得部機BT 一d 都唔熱喎~~ 可能我用網上爬既關係~ kamchicken 發表於 2010-2-7 21:28
Stone08 當前離線
咁你換左router未? 上網睇過,除左Linksys 610N係dual band外,d測試好似重無隻D-link 655好 ... bbgirl223 發表於 2010-2-7 23:33
e2dan 當前離線
今日幫部1810TZ由原本既Toshiba 250G 5400rpm hdd 換左做 Hitachi 320G 7200rpm hdd 未詳細試有咩分別, 用 ... Stone08 發表於 2010-2-8 01:31