Ezra 當前離線
進階會員
原帖由 jason930 於 2009-11-25 01:21 發表 無錯,有日搭地鐵見到有人拎住部疑似SL 既thinkpad,極樣衰,個A 殼竟然係反光面既:funk: 完全不能接受
TOP
kelvinka 當前離線
原帖由 Ezra 於 2009-11-25 08:58 發表 現在開售的Thinkpad,包括SL,全部都是啞黑. 你所見的: 1. N年前的Z 2. 根本不是Thinkpad
jason930 當前離線
情迷SuperCCD
特級會員
原帖由 Ezra 於 2009-11-25 08:58 AM 發表 現在開售的Thinkpad,包括SL,全部都是啞黑. 你所見的: 1. N年前的Z 2. 根本不是Thinkpad
馬列斯 當前離線
初級會員
原帖由 大D哥 於 2009-11-24 11:38 發表 BUDGET 10000蚊左右, 唔想買NETBOOK, 因為MON細又慢. THX
siki_misaki 當前離線
原帖由 馬列斯 於 2009-11-25 14:23 發表 我就鍾意部sony vaio x118啦! http://www.sonystyle.com.hk/ss/product/vaio/x118/index.jsp
鴿子兒 當前離線
原帖由 西星哥 於 2009-11-25 00:45 發表 完全認同..... 渣車都好d...坐地鐵果d 真係想死.... 呢期SONY VAIO X118 果d 就good fit...不過個價就高dd...
原帖由 siki_misaki 於 2009-11-25 14:37 發表 話就話文書處理 但有時連上網都要等就好煩 NETBOOK NO WAY....
big_nature 當前離線
seed00 當前離線
精靈大師
中級會員