eeeuser 當前離線
進階會員
TOP
LoLau 當前離線
中級會員
deschau 當前離線
kazenorin 當前離線
私はわたし:P
特級會員
staymen 當前離線
請問粒u 同 p 4 2.4C 比效能怎樣? 只比較cpu 果part. staymen 發表於 2011-1-27 10:27
dct 當前離線
嘩 乜APU咁強勁 CPU效能同SU4100差唔多 GPU可以1366X768ALL LOW打下機 ... LoLau 發表於 2011-1-25 21:46
我用緊hp dm1 打緊wow dct 發表於 27-1-2011 01:21 PM
咩SETTING? LoLau 發表於 2011-1-27 13:26
dio 當前離線