提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我有mba 11 , thinkpad  x200 , ms surface pro,  近來公司成日要開會你估下我用咩做多
lovercharlene 發表於 2014-8-30 07:51


ms surface pro ?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

錯 係thinkpad  ms 同mba 真係唔得..呢D機真係自己用就得...present 又冇vga 又冇hdmi 野野都要插ada ...
lovercharlene 發表於 2014-8-30 08:55

返到公司上dock, 2秒駁晒大mon, 2nd HDD, KB Mouse, 火牛
即刻開工

TOP

X200 用家路過
個小紅帽? 用到上引

TOP

本帖最後由 暴走呆喵 於 2014-8-31 05:35 編輯

而且THINKPAD個喇吧音質真係唔錯
好接近 HI-FI 喇吧感覺,有低音 中高平均

用其他NOTEBOOK 個D AXXXXXX LXXXXX 真係雞仔聲
用過 SONY CB30 , SAMSUNG APU NOTEBOOK,ASUS K52J,COMPAQ, .....
我一定要駁AMP
係唯獨 THINKPAD同MACBOOK唔駛...
X200現在變左床頭機TIM
而且部X200 只係單喇吧

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用過MBA嘅touch pad就知道它受歡迎是有原因的

TOP

回覆 38# wishmaster_ct


    用過MACBOOK
TOUCHPAD
感覺同我以前 W500 T61P 差不多

TOP

我X220個喇叭垃圾到啊震
peterpanhi 發表於 2014-8-31 05:51

甘我唔知X220 質素點.....

我用過 T61P W500 現用X200
喇吧質素一樣

但不要用HI-FI去比 是用NOTEBOOK之間去比
你會覺得LENOVO 喇吧好OK的

TOP