lovercharlene 當前離線
Banned
TOP
sammie 當前離線
進階會員
我有mba 11 , thinkpad x200 , ms surface pro, 近來公司成日要開會你估下我用咩做多 lovercharlene 發表於 2014-8-30 07:51
amdhorus 當前離線
中級會員
錯 係thinkpad ms 同mba 真係唔得..呢D機真係自己用就得...present 又冇vga 又冇hdmi 野野都要插ada ... lovercharlene 發表於 2014-8-30 08:55
暴走呆喵 當前離線
peterpanhi 當前離線
wishmaster_ct 當前離線
初級會員
我X220個喇叭垃圾到啊震 peterpanhi 發表於 2014-8-31 05:51