Coffeelake 當前離線
中級會員
1. 買返來長插mon做 desktop replacement, 好間中先出街用, 個mon識著就得 Mtube 發表於 2017-8-25 22:27
TOP
士碌架 當前離線
進階會員
kumamon2015hk 當前離線
usei 當前在線
特級會員
money is above all. still so many TN screen on laptop. chanmingfu 發表於 2017-8-25 19:56
beggar1210 當前離線
KinChungE 當前離線
長老會員
notebook mon IPS 一般畫質只是 desktop mon 入門等級 usei 發表於 2017-8-28 18:07
rcbananahk 當前離線
RCB
1366*768 其實好多中佬阿姐 根本唔知係咩 特別係去電器 連鎖店買的一批中年人 (我都係中年人 比佢地好少少 ... 士碌架 發表於 2017-8-28 15:47
Sales and Marketing... 唔整1366x768, Full HD 點先可以賣貴D呀 beggar1210 發表於 2017-8-28 20:53
所以大學平機,HP 比lenovo同dell抵,hp Fhd Mon. Coffeelake 發表於 2017-8-29 17:21