原帖由 鴿子兒 於 2009-11-25 14:44 發表


見1010 join next-g 有3k 回贈呀
http://1010.hkcsl.com/jsp/whats_ ... io.jsp?language=tch


要join咩plan先?
不過佢隻mobile bb 手指都幾快...唔太貴可以唸唸...

TOP

原帖由 big_nature 於 2009-11-25 15:16 發表
個人獨喜愛X61!

最後買番部學生時代的回憶!

X60/X61除左Plamrest溫度/SATA1問題之外真係幾好
起碼4:3 Mon先

TOP

原帖由 鴿子兒 於 2009-11-25 14:44 發表


見1010 join next-g 有3k 回贈呀
http://1010.hkcsl.com/jsp/whats_ ... io.jsp?language=tch

我用部netbook 就唔使等上網,只係想個mon 再可以大d 輕d ,呢部x118 極之吸引我,估唔到甘輕780g ,仲可以用14hrs 甘長先厲害.1010 上網仲有3k 回....真係攪到我訓唔著.

TOP

原帖由 Ezra 於 2009-11-25 02:03 PM 發表
有可能係SL400/SL500(現在賣SL410/SL510).
印像中Thinkpad SL400和Z都有紅燈. 樓上有人話SL是光面,但我行腦場或電器舖時所見的SL都是啞面. 可能我真的無為意有光面存在. 但Z系列真的有光面銀色,而且Z一定是闊身.

我見果部唔係光面銀色,而係鋼琴面反光黑色

TOP

原帖由 big_nature 於 2009-11-25 03:16 PM 發表
個人獨喜愛X61!

最後買番部學生時代的回憶!
我都擁有一部
仲諗緊加唔加3G、耳仔同埋ssd 好
不過而家工作上無需要用到部x61 住好似無乜用

TOP

用 lenovo 高檔d 。
dell 。。。

TOP

原帖由 siki_misaki 於 2009-11-25 14:37 發表

話就話文書處理 但有時連上網都要等就好煩 NETBOOK NO WAY....

VAIO X118 好似係notebook唔係netbook喎

TOP

x200合乎預算, 又見得人, 主打專業形象
sony x 係靚仔, 但效能......睇下網, email可以

TOP

原帖由 lwcpaul 於 2009-11-26 01:44 發表

VAIO X118 好似係notebook唔係netbook喎

I mean its cpu........

TOP

原帖由 lwcpaul 於 2009-11-26 01:44 發表

VAIO X118 好似係notebook唔係netbook喎


你要咁講我只可以話佢係
1. 成萬蚊既netbook
2. 用atom既notebook

TOP