西星哥 當前離線
初級會員
原帖由 鴿子兒 於 2009-11-25 14:44 發表 見1010 join next-g 有3k 回贈呀 http://1010.hkcsl.com/jsp/whats_ ... io.jsp?language=tch
TOP
stefac03 當前離線
進階會員
原帖由 big_nature 於 2009-11-25 15:16 發表 個人獨喜愛X61! 最後買番部學生時代的回憶!
大0豬 當前離線
jason930 當前離線
情迷SuperCCD
特級會員
原帖由 Ezra 於 2009-11-25 02:03 PM 發表 有可能係SL400/SL500(現在賣SL410/SL510). 印像中Thinkpad SL400和Z都有紅燈. 樓上有人話SL是光面,但我行腦場或電器舖時所見的SL都是啞面. 可能我真的無為意有光面存在. 但Z系列真的有光面銀色,而且Z一定是闊身.
原帖由 big_nature 於 2009-11-25 03:16 PM 發表 個人獨喜愛X61! 最後買番部學生時代的回憶!
ckhnet 當前離線
lwcpaul 當前離線
原帖由 siki_misaki 於 2009-11-25 14:37 發表 話就話文書處理 但有時連上網都要等就好煩 NETBOOK NO WAY....
shunbee 當前離線
siki_misaki 當前離線
原帖由 lwcpaul 於 2009-11-26 01:44 發表 VAIO X118 好似係notebook唔係netbook喎
mansiu 當前離線
中級會員