風十三 當前離線
特級會員
TOP
mike1110 當前離線
初級會員
NICE... 請問電池行到幾多個鐘呢... nicholas723 發表於 2010-9-20 15:54
mktong 當前離線
進階會員
有冇試過行vm? 諸葛亮 發表於 2010-9-23 00:39
諸葛亮 當前離線
U5400 無VT-x, 雖然部份VM 都行到. 但要玩多少少, 一定係i3, i5 or AMD. mktong 發表於 2010-9-23 18:06
Harrison 當前離線
但i5個部好似有排都唔跌價 諸葛亮 發表於 2010-9-23 21:30
RyanWongH 當前離線
中級會員
handsome123456 當前離線
enjoyprada 當前離線
rickdom 當前離線