KinChungE 當前離線
長老會員
萬年1366x 768 係你搵d chrap 炸喎 X240 己紅上左full hd 啦 百老x 風x 都係賣full hd ... jazz2014 發表於 2019-4-11 19:13
TOP
laughingman 當前離線
中級會員
Thinkpad 真係好野黎架,用緊W520都有七年,keyboard 同紅㸃真係好用,壞左換parts 又易,上淘寶仲有大把, ... j_lo 發表於 2019-4-11 23:23
louis3412 當前離線
進階會員
呢個同意,就算要拎出去整都好快可以拎得到,好少可聽到會話無件換 laughingman 發表於 2019-4-12 18:23
lris2009 當前離線
mlyu 當前在線
redcarcar 當前離線
jackyyy 當前離線
korth 當前離線
crackong 當前離線
Banned
wunit 當前離線