我有部17吋 2013年買左到呢家都未壞...
其實如果係desktop replacement既機一般都好難壞...
不過呢acer 香 ...
紫河馬 發表於 2017-10-6 09:34


今年大學機仲extend到4年。。。

TOP

雖然是很久以前
不過我還記得剛剛到手時用software測到好像是48000
每charge滿一次大約減2XX
現在這台電 ...
CHK 發表於 2017-10-3 16:31

佢D電衰退得快, 早3,4年已經長插, 我同期有部爛佬, 而家仲行2個鍾左右

TOP

佢D電衰退得快, 早3,4年已經長插, 我同期有部爛佬, 而家仲行2個鍾左右
nameno 發表於 2017-10-6 11:53

laptop d電一向細

TOP

laptop d電一向細
ken2005man 發表於 2017-10-6 12:53



    鋰電通病

TOP

個樣差
logo差
同埋聽番黎有好多獲氣

TOP

回復 60 #紫河馬

我試過年初五(大約)去整Acer notebook, 十足十輪街症

TOP

Acer 仍是 5 大電腦商之一
好多品牌無左
usei 發表於 2017-10-3 11:26

其實笑acer 垃圾?你地諗返轉頭 tiny gateway compcon 099 topcon 呢d香港都有做電腦 仲有d有專門店 去晒邊?

當年隻風花雪 機同mon keyboard mouse 一隻色 imac 都未出現


現在既業務係高階mon 同 game 市場

TOP

Gateway 畀 Acer 收購咗

TOP

N年前1810 仲用緊, 仲係正正常常

TOP

其實笑acer 垃圾?你地諗返轉頭 tiny gateway compcon 099 topcon 呢d香港都有做電腦 仲有d有專門店 去晒 ...
jazz2014 發表於 2017-10-10 08:17


當年tiny都唔少分店

TOP