ernestjai 當前離線
進階會員
我有部17吋 2013年買左到呢家都未壞... 其實如果係desktop replacement既機一般都好難壞... 不過呢acer 香 ... 紫河馬 發表於 2017-10-6 09:34
TOP
nameno 當前離線
雖然是很久以前 不過我還記得剛剛到手時用software測到好像是48000 每charge滿一次大約減2XX 現在這台電 ... CHK 發表於 2017-10-3 16:31
ken2005man 當前離線
中級會員
佢D電衰退得快, 早3,4年已經長插, 我同期有部爛佬, 而家仲行2個鍾左右 nameno 發表於 2017-10-6 11:53
miracleaberdeen 當前離線
laptop d電一向細 ken2005man 發表於 2017-10-6 12:53
044003 當前離線
slt 當前離線
jazz2014 當前離線
Acer 仍是 5 大電腦商之一 好多品牌無左 usei 發表於 2017-10-3 11:26
pauly2k2003 當前離線
其實笑acer 垃圾?你地諗返轉頭 tiny gateway compcon 099 topcon 呢d香港都有做電腦 仲有d有專門店 去晒 ... jazz2014 發表於 2017-10-10 08:17