回復 60 #westleung

因為G系 ulv cpu 超低電壓cpu
U係低電壓
H系正常
11代 冇咗超低電
所以1160G7栄升低電壓U 所以 basecolock升左

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 60 #westleung

我畀個Software
你自己食Set
看 Pm

via HKEPC Reader for Android

TOP

應該咁樣講
Intel 個新 turbo boost 個計法有啲唔同
我記得 M3 8100y base好似1.3g max 3.2g
99%係 Base 1.3g再 trubo boost 所以係1.6G
100%係最盡行3.2g fulload all core 3G

你可以用我個程式 強制 閂咗Base turbo Boost
行1.3g non trubo boost狀態

亦以我I7 1160G7為例
99%係 1.2G basecolck再 trubo boost 即是2.0~2.1g
如果強制刪咗Turbo boost狀態行 1.2G 只係低3~5度
因為已經冇得再低
第一風扇嘅問題 第二 超小型本會積熱
不過2G對我嚟講已經超級夠用 因為iris Xe加持下
連GTA 4 任何版本 都可以行60fps在低畫質 1280*800下
喺街玩呢啲超大咗以前係夢想 而家已經實現到
你見過有人喺街拎住部手提機玩gta4或5嗎

via HKEPC Reader for Android

TOP

我現在最高處理99%,佢已經唔開turbo,靜好多好多!
每次開多幾個網頁,跟住慢慢再click下一頁
佢都係要行3_4秒 turbo,如果放其他品牌
呢粒CPU就唔會咁??
我終於明白AMD有乜咁抵玩了。。。
2G基頻 4C8T,做野都輕鬆D
下下靠turbo去做野。。。。
溫度好大問題囉,現在買部電腦要限速
咁不如買I3算

TOP

回復 64 #westleung

我都講咗
你要輕薄就係咁樣
可能Amd好D
如果你部Amd 玩具加左 Mx350
一樣甘情況 因為個散熱頂唔順
好似我個umpc 畀你部機咁加细
一樣壓的住 我仲要係 I7 base行2.0G
佢天生設計問題 你冇辦法 當係教訓囉
基本上 一萬元底下 港行加輕薄 没好野 ( 你仲要加獨顯)
我以前 Dell e6400 i5 4200m+amd gpu 都唔會咁
所以 不要再買呢啲垃圾牌子

你唔介意重 玩二手工作站筆電
你比7000~8000買尼部
6000有部 17寸
72%色域 ips
6 代 I7 Hq
M5000m mxm gpu
強過你部機好多 如果 Gpu計快你4倍
Cpu又快過你少少 大家行全速計
散熱系統又好過你
呢啲機如你長時間用嘅 基本上冇乜點會壞
我以前都有幾部二手工作站 玩左2~3年才賣比人
我玩過 Hp2670w 3570w zbook15 zbook17 以上全用D  C屏 二手
而家全部 生龍活虎 仲運作緊
有個呢啲經驗我先投資呢部機
Hp zbook17g3 2017年買 果時

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 westleung

我都講咗
你要輕薄就係咁樣
可能Amd好D
如果你部Amd 玩具加左 Mx350
一樣甘情況 因為個散 ...
暴走呆喵 發表於 2021-3-25 19:43


我上網見到佢個散熱模組,獨顯同CPU都係連接同一條銅管
心諗一粒行緊無問題,兩粒行哂就爆煲
另外我真實體驗獲獲開3DMARK都上90—93左右
佢功效上行到,但點學人打機呀?咁熱乜GAME都熄啦
我唔係死讚AMD,而係實戰2部機
我AMD明顯圖像唔夠佢打係真,但佢基頻上,渦輪上
靜音上已經係滿意,另外打機佢都係去到70—80左右
同90—93係差好遠。。。。。。。記住AVITA 3500U係14寸機仔
散熱系統好弱,我仲要貼左D專門散熱既膠去銅管到,唔知幫唔幫到手。。。。
機殼內面,又貼滿哂石墨希。。。

我唯一一樣想知道既野
係咪因為ACER既散熱模組令到1035+MX350攪成咁
如果係其他機種,係咪會優化少少唔會出事?
因為我有疑問,INTEL花咁多錢研發,粒CPU行到過熱的話,仲賣黎做乜?
架車唔好行咁快呀,又嘈又熱架。。。。

所以我借呢個POST,想知道其他品牌既電腦用呢組硬件係會點樣?
亦都想問下,基頻去返1.6-2.4G,係咪運算上唔洗下下渦輪,就算開左
都係輕鬆開一下,而非好似呢粒野咁博哂老命

TOP

本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-3-26 03:33 編輯

回復 66 #westleung

唔係Intel唔得
如果唔係Intel唔係點樣我部機仔可以用到i7呀?
Intel係 流動装置花左好多心機
我係7寸機仔 你係15寸機 你部機大我4~5部
你個散熱能力仲弱過我
明顯就係你散熱系統唔得
呢樣嘢你唔可以賴落Intel 係 acer
睇嘢唔該客觀啲
我都講咗好多畀你聽你係聽唔入耳我都冇辦法


via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 67# 暴走呆喵

所以我意思咪話,堂堂一粒CPU
點會攪到個散熱咁樣
同埋求真心態,想知道其他人用相同硬件,不同品牌
究竟係咪有好大分別
如果真係一個天一個地,咁我以後唔會再望ACER任何野

TOP

回復 68 #westleung

Acer垃圾唔係第一日既事
第二 你呢部係輕薄機 再死多幾錢重
第三 你仲有Gpu 死上加死
最後 你都講咗佢個 散熱器 好薄 加上一條導管
就證明你部機冇得翻生
正常設計點樣Cheap都好
cpu同 gpu 應該各有兩條 幼嘅
或者各有一條正常嘅 導熱管( 以前啲機就係咁樣設計 所以 唔係某啲情形下基本上唔會咁誇張)
記住一樣嘢唔好再信sales 唔好再信廣告
特別電子產品
筆電來說三星都係差唔多 只係畀你個牌子好啲
又貴 又唔好用 接口又少 都唔知買部筆電來做乜嘢

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 westleung

Acer垃圾唔係第一日既事
第二 你呢部係輕薄機 再死多幾錢重
第三 你仲有Gpu 死上加死
最後 ...
暴走呆喵 發表於 2021-3-25 21:32


咁姐係買電腦係要有個思維囉
第一 超薄的話要AMD,一係唔好要獨顯
第二 如果唔係拎出街用,買返咁上下體型,散熱都好
第三 買前要望下型號介紹,順便睇埋品牌(老老實實我部avita垃圾又好咩都好,3780咁既料無投訴)
第四 文書就文書,打機就打機,溝埋預左熱,如果想低溫,拎萬幾或以上出黎,否則都係燒雞

TOP