KinChungE 當前離線
長老會員
未用過MAC OS好奇一問 如果係大量Office work excel工作為主 MAC OS係咪好過Windows? 5950x已經十分快 但w ... kcthomlau 發表於 2021-10-20 15:52
TOP
usei 當前離線
特級會員
回覆 KinChungE notebook 度 AMD 3 系 U 都重是落後緊 4 系突然跳好多過頭 usei 發表於 2021-10-20 17:40
C.K.F. 當前離線
進階會員
kcthomlau 當前離線
兩邊都有用緊, 可以話你知, Office既反應/效能都係Windows贏 另外, 唔知係優化定咩原因, 同級CPU的話AMD ... KinChungE 發表於 2021-10-20 16:34
044003 當前離線
hkepcmobile 當前離線
中級會員
ching, 咁AMD R9 5900 同 11代i7/i9 比較呢?邊粒勁D? hkepcmobile 發表於 2021-10-20 22:44
mouseman 當前離線
20歲的戀人