我基本上唔用,又頓,又唔以click(以前好似有)
用touchpad仲方便
掃馬想機 發表於 2019-4-23 08:52 AM


冇中小紅點毒
不被綁死其實某程度上是好事
我跟你說沉迷於小紅點+舊七行kb是很痛苦的,真的
 
 

TOP

本帖最後由 imax 於 2019-4-23 22:21 編輯

高登新開咗間翻新機專賣店,好多款翻新 Thinkpad

TOP

已前電腦D touchpad 太細又唔滑,果時就覺得小紅點好用D,但今時今日D touchpad 又大又滑,小紅點優勢不再了

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 vendam

X390 同T490s夠膽死係同一塊底板, 仲要焊死埋wifi 咭同冇得加ram, 恨不得聯想快q d執  ...
zgmfx12a 發表於 2019-4-22 18:57


聯想執左,代表會出現另一間新廠,出到更加正的機嗎?

TOP

話我古老石山都係要講多次, 小紅點最大優勢唔係D咩準&快(雖然有心練係可以)
係當你打字果陣隻手唔洗離開個KB走去掃個PAD/MOUSE, 亦唔會唔少心HI到下面PAD攪到盲打FAIL咗
如果唔係果D2隻手長期HOLD住個KB做野0既人係唔會明/覺得有問題

TOP

話我古老石山都係要講多次, 小紅點最大優勢唔係D咩準&快(雖然有心練係可以)
係當你打字果陣隻手唔洗離開個K ...
b_boy 發表於 2019-4-23 15:22

中point

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

回復 vendam

X390 同T490s夠膽死係同一塊底板, 仲要焊死埋wifi 咭同冇得加ram, 恨不得聯想快q d執  ...
zgmfx12a 發表於 2019-4-22 18:57


T系查其已經比人邊緣化... 用X系MB 都係減小成本姐, 當然我都覺得咁做無左個selling point

wifi 同ram... 前者係因為intel, 後者係偷薄部機同埋屈錢。

overall, T4XXs 系真係已經無哂market.. (細比X390 果D打死, 有錢比多小小X1 carbon)...

TOP

聯想執左,代表會出現另一間新廠,出到更加正的機嗎?
Miipp 發表於 2019-4-23 12:18


唔敢講太多, 只係電腦真係去到樽頸位, 好難再有大突破...

賣比邊間做都係死。

TOP

回返個主題先,

thinkpad 有咩selling point?

小紅点同keyboard好打

好耐用... 想佢壞換機都唔得...

TOP

話我古老石山都係要講多次, 小紅點最大優勢唔係D咩準&快(雖然有心練係可以)
係當你打字果陣隻手唔洗離開個K ...
b_boy 發表於 2019-4-23 15:22



    同道中人

TOP