hkarena 當前離線
中級會員
回覆 hkarena um...電腦節都睇到分別 不過唔同地區就算總代理都會有伏中... Clarkson0729 發表於 2019-6-4 22:17
TOP
Clarkson0729 當前離線
進階會員
唔好意思,我講係台灣個邊既服務,唔係香港.香港真係睇代理及好唔好彩,因為壞呢家野無分平貴,applx都會壞. ... hkarena 發表於 2019-6-4 22:21
我一早就講係 香港代理員工想偷懶/代理老闆想趕客省成本 全世界保養都好好 以前大陸差,香港成日笑 ... hkmand001 發表於 2019-6-4 22:21
ernestjai 當前離線
Evgackcollo 當前離線
Banned
smartlam 當前離線
我用緊兩部 i3 Fujitsu 入門平價筆電,一部2012年買,另一部兩年後買,過保多年後自己換 SSD,期間因自己安 ... smartlam 發表於 2019-6-8 00:14
我都仲有一部2009 fujitsu LH530 i3 notebook到而家都仲用繄,咁多年都無壞過只係行緊windows 7.fujitsu ... hkarena 發表於 2019-6-8 15:13
tszyan29 當前離線
之前拎部 asus tp 401n去代理,今日報價$1700 部機買咗一年左右,機保2年,電保一年 已經耍手唔整,大家唔 ... tszyan29 發表於 2019-6-11 13:14