回覆  hkarena
um...電腦節都睇到分別 不過唔同地區就算總代理都會有伏中...
Clarkson0729 發表於 2019-6-4 22:17


唔好意思,我講係台灣個邊既服務,唔係香港.香港真係睇代理及好唔好彩,因為壞呢家野無分平貴,applx都會壞.

TOP

唔好意思,我講係台灣個邊既服務,唔係香港.香港真係睇代理及好唔好彩,因為壞呢家野無分平貴,applx都會壞. ...
hkarena 發表於 2019-6-4 22:21

我明白..所以我依家買全球保既水貨算   

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

我一早就講係
香港代理員工想偷懶/代理老闆想趕客省成本
全世界保養都好好
以前大陸差,香港成日笑 ...
hkmand001 發表於 2019-6-4 22:21


完全感受到.....做香港消費者一不小心都幾可悲

TOP

我一早就講係
香港代理員工想偷懶/代理老闆想趕客省成本
全世界保養都好好
以前大陸差,香港成日笑 ...
hkmand001 發表於 2019-6-4 22:21

HK係好落後呢方面

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我用緊兩部 i3 Fujitsu 入門平價筆電,一部2012年買,另一部兩年後買,過保多年後自己換 SSD,期間因自己安裝 Windows 問題,曾致電去 Fujitsu 維修中心查詢,職員都好好態度同非常好傾,仲慢慢解釋及教我點搞。

兩部筆電直至現在仲用緊,平時都係文書及上下 Youtube 而已。

另有一部 HP i3 約三年前買,即場換埋 SSD,但上年個 Mon 出現橫間紋,情況仲越嚟越勁,部電暢順度我覺得差過 Fujitsu,成日疾下疾下咁,唔知係咪關 SSD 事呢? 同埋 HP 個 Mon 比兩部舊 Fujitsu 差 !

TOP

本帖最後由 hkarena 於 2019-6-8 15:45 編輯
我用緊兩部 i3 Fujitsu 入門平價筆電,一部2012年買,另一部兩年後買,過保多年後自己換 SSD,期間因自己安 ...
smartlam 發表於 2019-6-8 00:14



我都仲有一部2009 fujitsu LH530 i3 notebook到而家都仲用繄,咁多年都無壞過只係行緊windows 7.fujitsu個代埋support幾好,我都有打過電話去問唔同野及如果升去WIN10得唔得有無driver咁,佢地好好傾,好似唔似會想收線咁,咁可能都有機會係睇人啦,不過感覺就好好。

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我都仲有一部2009 fujitsu LH530 i3 notebook到而家都仲用繄,咁多年都無壞過只係行緊windows 7.fujitsu ...
hkarena 發表於 2019-6-8 15:13



我最舊果部係 LH531 i3 約2011年尾買,我買時加到 8GB Ram,用咗三年後部機越嚟越慢,聽朋友建議換咗 SSD 120GB,再聽朋友勸唔好裝番 Fujitsu、原裝跟  Windows  7 Home edition,我就自己安裝清水版 Windows 7 Pro,當堂暢順哂用到依家,一般文書及睇高清片都冇問題,非常性價比高 !

Fujitsu 客服確係幾好傾,唔會話好官腔,大家有傾有講好積極及樂意教我嘢,非常滿意!!!

TOP

本帖最後由 tszyan29 於 2019-6-11 13:17 編輯

之前拎部 asus tp 401n去代理,今日報價$1700
部機買咗一年左右,機保2年,電保一年
已經耍手唔整,大家唔使買行貨啦

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

之前拎部 asus tp 401n去代理,今日報價$1700
部機買咗一年左右,機保2年,電保一年
已經耍手唔整,大家唔 ...
tszyan29 發表於 2019-6-11 13:14


壞乜?

TOP