我覺得在線既轉換器無咁好用,反而用番Gimp既Save As功能,然後設定壓縮比率… ...
pbsidn 發表於 2018-10-10 01:36

在缐簡單麻,唔駛安裝…

TOP

online 既可能 server 會留有個 copy , 當然有 d 人唔介意就無所謂

TOP

本帖最後由 tse111 於 2018-10-10 09:44 編輯

online=onnine
outline方便省時
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

用慣咗fireworks
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

邊個都好,就睇你識唔識用啫

TOP

本帖最後由 Molo 於 2018-10-11 09:50 編輯

Resize 會不會改變圖片質素?
如果會, 缩細再放大,會不會回復原本質素?

TOP

online 既可能 server 會留有個 copy , 當然有 d 人唔介意就無所謂
觀星是答案 發表於 2018-10-10 09:16
手機用方便d麻

TOP

回覆 8# chue
識貨
百幾二百張一齊batch都得

TOP

chue 發表於 2018/10/9 19:00


我都用 IrfanView。

存檔時開埋 RIOT Plugin 重可以自動調整 Quality 存檔到指定 Filesize!
不過都有小小傻,如果原相本來細 Filesize,但 RIOT 設定了一個大 Filesize,結果會跟 RIOT 變大 Filesize。我好耐無 Update 過 IrfanView,不知現在的版本是否還有這個問題。

TOP

我都用 IrfanView。

存檔時開埋 RIOT Plugin 重可以自動調整 Quality 存檔到指定 Filesize!:go ...
C_Law 發表於 2018-10-11 17:44


irfanview
save 時簡單調較 save quality 已經足夠

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP