我部文書機
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 Adonis 於 2009-8-29 00:38 發表
我部文書機

貼埋大婆機啦...

TOP

原帖由 leonsy 於 2009-8-29 00:27 發表
i7都係咁上下

最高7.9你仲想點?
你係時侯換硬碟啦!

TOP

5.9分
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

harddisk
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 nnd 於 2009-8-29 00:51 發表

最高7.9你仲想點?
你係時侯換硬碟啦!

SSD仲係貴
而家隻1500HLFS仲夠用.

TOP

原帖由 Adonis 於 2009-8-29 00:38 發表
我部文書機

浪費

TOP

原帖由 銀鎧騎士 於 2009-8-29 00:33 發表
harddisk贏晒你地

SSD?

TOP

My mark
how to mark the HDD score higher?

[ 本帖最後由 ivanssc121 於 2009-8-29 03:29 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

  video卡未超...超埋應該可以再高D
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP