原帖由 nnd 於 2009-8-28 18:50 發表

關咩事?你最低係display card問題~


唔係個個人都用部腦打機架麻...

TOP

原帖由 yuen2 於 2009-8-29 03:43 發表
  video卡未超...超埋應該可以再高D

Ching 用緊咩硬碟?

TOP

me........7.3
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

6.1, my display card
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

真係唔明,貼出來做咩
米又係咁用

TOP

原帖由 nnd 於 2009-8-29 08:00 發表

Ching 用緊咩硬碟?


X-25M G1 單一隻

TOP

:funk: :funk: :funk:
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 RoyKwan 於 2009-8-29 11:47 發表
真係唔明,貼出來做咩
米又係咁用

讚成...

TOP