回覆 28# KinChungE

同意. 我地公司一直都用skype, 最衰佢唔生性, 就算只係開call, 一多人就出事

TOP

如樓上師兄講,教下書,班大學生都唔show樣,冇咩所謂

TOP

回覆  KinChungE

同意. 我地公司一直都用skype, 最衰佢唔生性, 就算只係開call, 一多人就出事  ...
walleinad 發表於 2020-4-10 11:05


Skype連share screen功能都

Skype for Business (Teams)就得, 但係最煩既係Skype同Skype for Business唔通既, 但係個名令人誤會都係Skype
然後D人嘗試用自己電腦裝左既Skype想join Skype for Business meeting就失敗
以往經驗超過一半街外user都會咁做

TOP

教書既話,個whiteboard 已經贏人地成條街,界面順,share screen 又可以share 埋computer sound(如果要播 ...
kimyiu1029 發表於 2020-4-8 17:59


淨係呢樣已贏 MS TEAM, GOOGLE MEET 幾條街

TOP