小燊 當前離線
進階會員
原帖由 madcc 於 2009-10-4 18:22 發表 $200 以下先考慮... 太過份了吧 $300 左右才歐洲版而已
TOP
ltsp 當前離線
中級會員
manhk123hk 當前離線
tofias12 當前離線
初級會員
SDef 當前離線
guilmon 當前離線
ThinkPad打手
duoshock 當前離線
原帖由 guilmon 於 2009-11-11 11:15 發表 之前訂貨個陣代理比錯MODEL正正係樓主呢個MODEL 所以HK一定訂到行貨
explus15 當前離線
原帖由 duoshock 於 2009-11-11 13:29 發表 我想要個無中文 + 有number pad的. 最好仲要係舊版