otisshan 當前離線
進階會員
TOP
mito@nb 當前離線
退卻
我想知和時計係咩黎... otisshan 發表於 2010-7-21 23:36
170402 當前離線
天天淘寶身體好~~~
一些資料 二丁天符式和時計 在江戶時代的日本,"不定時法" 與世界的時刻的不同。 特殊的時刻使 ... mito@nb 發表於 2010-7-21 23:56
por 當前離線
初級會員
alkmaar 當前離線
回復 170402 依家我地用緊O既24小時制係「定時法」,一日24個小時,每個小時都係等份的。 而江戶時個「 ... por 發表於 2010-7-22 11:26
sunlite 當前離線
Flameseeker
rayhung007 當前離線
中級會員
回復 mito@nb 電動單車香港唔係要攞牌咩?? alkmaar 發表於 2010-7-22 12:27
I am interested about the eneloop solar light. It stores solar energy and can be used to charge your ... sunlite 發表於 2010-7-22 16:40