Orico 呢個排子有有人知點?我見ssp 有

TOP

Orico 呢個排子有有人知點?我見ssp 有

TOP

本帖最後由 muyo 於 2013-11-14 21:40 編輯

Orico真係得線,若果你短短地係機後面接個頭出機面都ok,但若果好似我衣D要推起條手指又要長,佢無衣D線
不過我用緊佢D火牛 hub同 numpad質素都ok

TOP

TOP

去ssp 買果D, d qc 好差, 唔係條條得, 用耐左又會用唔到
所以想問下, 有冇Ching 開 usb3.0 extend cable?? ...
beacher 發表於 8/11/2013 05:52


邊類?

TOP

有興趣要條10米長帶電USB2/USB3延長線
muyo 發表於 12/11/2013 18:22


10米應該唔夠電...

TOP

邊類?
A君 發表於 2013-11-15 00:33


rickrick C兄呢個優越者好似幾好
http://youyuezhezh.tmall.com/?spm=a220o.1000855.0.0.xocpJS

TOP

10米應該唔夠電...
A君 發表於 15-11-2013 12:34 AM



考慮到衣個問題,所以要可外接電

TOP

我問問香港代理~~

TOP

無10米,只有5米

TOP