akg 當前離線
AKG
特級會員
原帖由 mig33 於 2009-4-11 19:48 發表 做乜頭痛? 換RAID卡或沿用8344ELP ext. connection都得,我都試吓八隻一齊行的偉大場面 AKG兄,有無外置port的cable可接SAS HDD? 上次同你買果條接SATA HDD
TOP
casshan 當前離線
初級會員
ANTHONYCH 當前離線
中級會員
原帖由 casshan 於 2009-4-11 23:34 發表 上次仲差幾個人先攪得成,唔知今次又得唔得呢
kookaburra 當前離線
原帖由 kookaburra 於 2009-4-12 01:09 發表 why not Perc 6i?
pcm10241024 當前離線
omg2008 當前離線
原帖由 akg 於 2009-4-12 12:57 發表 之前出過徵求了, 搞晤成, 放棄吧
原帖由 akg 於 2009-4-12 21:05 發表 目前對8344ELP有興趣的會員 Sartre ANTHONYCH
sunnylee 當前離線
長老會員
原帖由 pcm10241024 於 2009-4-12 20:43 發表 有我興趣呢隻 MegaRAID SAS 8708ELP