ksk 當前離線
初級會員
原帖由 tingcrab 於 2009-9-19 22:06 發表 幾時可以開團呀??
TOP
GUILDWARS 當前離線
825前往泰瑞亞旅行
進階會員
469394 當前離線
原帖由 ksk 於 2009-9-20 01:55 發表 睇黎有D難度....
tingcrab 當前離線
原帖由 469394 於 2009-9-20 13:34 發表 我估最少都要 10-20人左右先有機 la
原帖由 tingcrab 於 2009-9-20 16:40 發表 我可以要兩個,咁最少爭八位... 加下加下就滿人了...
原帖由 GUILDWARS 於 2009-9-20 17:27 發表 我1個 咁就3個
yiu1 當前離線
tonychoi 當前離線
白目腦殘無得醫
Moderator
原帖由 tonychoi 於 2009-9-25 21:03 發表 ok~下星期一正式開團, 唔該講明咩o野色先~ 1.ksk 2.tingcrab 3.yiu1 DXRACER LMT 06 笔记本与显示器支架.我要問下供應商價錢同埋moq先得