原帖由 tingcrab 於 2009-9-19 22:06 發表
幾時可以開團呀?? 


睇黎有D難度....

TOP

唔知tony仲開唔開多團
而且要開都要等tony完左個裸跑架團先得

TOP

原帖由 ksk 於 2009-9-20 01:55 發表


睇黎有D難度....



我估最少都要 10-20人左右先有機 la

TOP

原帖由 469394 於 2009-9-20 13:34 發表

我估最少都要 10-20人左右先有機 la


我可以要兩個,咁最少爭八位...
加下加下就滿人了...

TOP

原帖由 tingcrab 於 2009-9-20 16:40 發表


我可以要兩個,咁最少爭八位...
加下加下就滿人了...


我1個
咁就3個

TOP

原帖由 GUILDWARS 於 2009-9-20 17:27 發表


我1個
咁就3個


i want one~ four now~

[ 本帖最後由 ksk 於 2009-9-20 19:53 編輯 ]

TOP

+1, 5 now!!!

TOP

PUSH

TOP

ok~下星期一正式開團, 唔該講明咩o野色先~
1.ksk
2.tingcrab-red
3.yiu1
4.GUILDWARS
DXRACER LMT 06 笔记本与显示器支架.我要問下供應商價錢同埋moq先得

[ 本帖最後由 tonychoi 於 2009-9-27 12:54 編輯 ]

TOP

原帖由 tonychoi 於 2009-9-25 21:03 發表
ok~下星期一正式開團, 唔該講明咩o野色先~
1.ksk
2.tingcrab
3.yiu1

DXRACER LMT 06 笔记本与显示器支架.我要問下供應商價錢同埋moq先得


2. tingcrab 紅色 x 1

TOP