薯餅v.v 當前離線
特級會員
TOP
qazwsxedcrfv000 當前離線
進階會員
ioptional 當前離線
ส็็็็็็็็็็็็็ส ...
原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-5-26 00:31 發表 UMPC
寂寞的FSY 當前離線
小貓......
EPC義工團
sam123166 當前離線
中級會員
kwokaj7389 當前離線
初級會員
原帖由 kwokaj7389 於 2009-5-26 19:31 發表 支持+1 但係UMPC有無圖可以睇下?
原帖由 sam123166 於 2009-5-26 15:32 發表 筆個到可唔可以郵寄
kwv5096 當前離線
原帖由 ioptional 於 2009-5-26 19:44 發表 UMPC 傾緊用咩, netbook 定 mid 仲未決定
原帖由 kwv5096 於 2009-5-26 20:38 發表 will try to give us both choices?