Ching, 支持 9261-8i
我想問問幾時開團?因小弟會在Easter去旅行,希望不會miss咗!thx ...
et-man 發表於 2012-4-3 10:49

已開團
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1776367

TOP