yingwai_chow 當前離線
進階會員
原帖由 avdaemon 於 2009-9-9 14:07 發表 等埋我 Item 1 and Item2 有什麼不同?
TOP
ckp_paul 當前離線
初級會員
原帖由 ckp_paul 於 2009-9-9 22:41 發表 支持
happy_gemini 當前離線
snowx 當前離線
中級會員
原帖由 snowx 於 2009-9-10 15:36 發表 wonder if you have 短身USB mini to USB 線?
斯路頓 當前在線
原帖由 happy_gemini 於 2009-9-10 17:32 發表 I am also interested...
原帖由 斯路頓 於 2009-9-10 18:50 發表 我想問下item 1有冇1.5米
原帖由 happy_gemini 於 2009-9-10 13:06 發表 仲未開.... 拖板團12/9有貨啦... 希望呢團都快d開啦... 有現貨可以一次過攞埋...