初試 EVGA E762 + INTEL Gulftown 2.4G @ 6419.5MHz WR RECORD

未有特別調過就上LN2....
玩到冇哂LN2, 輸C大粒Q3QP (DEFAULT 3.06G) 個馬鼻, 佢6422MHz
Gulftown 6419MHz Validation.jpg


INTEL Core i9 2.40 GHz (Gulftown) WR
2009-11-20_220435.jpg

[ 本帖最後由 小喇喇 於 2009-11-20 23:06 編輯 ]

亂跑個SPI 1M, 6.937s, 6C12T跑
SPI 1M 6.937.jpg

TOP

再用ANTEC QUATTRO OC EDITION 1200W 單牛, QUAD CF HD4890 亂跑個3D06。

I9 5793 3D06 39538-1.jpg (244 KB)

I9 5793 3D06 39538-1.jpg

TOP

嘩....唔係路架....

TOP

3樓 你改出來GA !  
I9 1.86V  上到 5.7GHZ !$#$#!$ ???????

係咪呀, 快晴清一下, 係我都換I7

[ 本帖最後由 stevenchau 於 2009-11-23 17:21 編輯 ]

TOP

我信你用水冷, 也不排除液氮

TOP

跑1M大開眼界

TOP

回覆 5# 的帖子

佢用LN2..
仲有..果粒係I9 ES..

天天又做咗D好睇嘅野比人睇了..

TOP

原帖由 stevenchau 於 2009-11-20 22:43 發表
3樓 你改出來GA !  
I7  1.86V  上到 5.7GHZ !$#$#!$ ???????

係咪呀, 快晴清一下, 係我都換I7


你係換o既話麻煩幫我搵多粒
i9 gulftown

TOP

SUPER PI仲有冇得快D呀?
睇泥可以打WR主意..

TOP