PHENON X2 555BE 開 ACC 問題

本帖最後由 D.I.Y.兵團 於 2010-7-15 20:56 編輯

本人用 ASROCK 770 EXTREME 3

諗住試下玩爆核,

點知一開ACC,四CORE 全開,入到BIOS OK

但BOOT唔到WINDOWS

後來試下 DISABLE ACC

即刻入得番

於是,試下再開ACC ,然後只開CORE0 同CORE1(即本身應有的兩核)

但竟然都係入唔到WINDOWS

何解???

我依家有兩塊板
GIGABYTE MA785GT-UD3H
開HYRID FIRMWARE+ALL CORE

ASROCK M3A790GXH<<<某大大的二手
開AUTO

TOP

我幫細佬用 ASUS M4A79 Duleux 開 1009 週期 PII555BE 都只開到三核! 第三個核芯開唔到

TOP

回復 1# D.I.Y.兵團


    嘗試開core 1&3 或 1&4 或 2&3或 2&4

TOP

回復 1# D.I.Y.兵團

好奇怪我依家用緊asrock 790gxh
用all core係開到但係入唔到windows之後佢自動變返555

用auto先開到

TOP

我粒1008用ASUS M4A88T-M/USB3開吾開到架?

TOP