LKNim 當前離線
進階會員
TOP
Frankie007 當前離線
長老會員
想掉左粒CPU佢- - 同一個型號既RAM 我可以1800 6-9-6直開 1600 6-9-6直開 但1600 5-9-6都死機 佢仲1600 4-8 ... LKNim 發表於 2010-6-5 16:43
HanaJetso 當前離線
現 代 神 話 王 國
wai896 當前離線
奶撻妹妹,專奶硬件
POST 個 cpu-z 圖出來對對, 可能不是同一批. Frankie007 發表於 2010-6-5 17:09
1800都係貴4O大洋有冇買黎試 ? HanaJetso 發表於 2010-6-5 05:16 PM
回復 Frankie007 大致上一樣 Serial Number唔同 你係10年19週 我係10年16週 遲買仲要仲一水 我深信 ... LKNim 發表於 2010-6-5 17:29
努力燒燒燒燒爆佢.............. wai896 發表於 2010-6-5 05:30 PM
係咪要燒左粒CPU佢 1800 6-8-6著到又點 早就用BBSE試過粒245既IMC係1800 9-9-9都燒唔穩 ... LKNim 發表於 2010-6-5 17:37