想掉左粒CPU佢- -
同一個型號既RAM
我可以1800 6-9-6直開
1600 6-9-6直開
但1600 5-9-6都死機
佢仲1600 4-8-5...

越來越想玩1055T

TOP

想掉左粒CPU佢- -
同一個型號既RAM
我可以1800 6-9-6直開
1600 6-9-6直開
但1600 5-9-6都死機
佢仲1600 4-8 ...
LKNim 發表於 2010-6-5 16:43


POST 個 cpu-z 圖出來對對, 可能不是同一批.

TOP

想掉左粒CPU佢- -
同一個型號既RAM
我可以1800 6-9-6直開
1600 6-9-6直開
但1600 5-9-6都死機
佢仲1600 4-8 ...
LKNim 發表於 2010-6-5 16:43

唔係甘點引到你追新野
頭先出深水想買1050, m4a89td-pro, 樓主對ram
卒之全部冇買空手返歸 (睇吓忍到幾耐 )

TOP

買啦買啦...............鼠鼠好好淫架.

TOP

POST 個 cpu-z 圖出來對對, 可能不是同一批.
Frankie007 發表於 2010-6-5 17:09

1800都係貴4O大洋有冇買黎試 ?

TOP

1800都係貴4O大洋有冇買黎試 ?
HanaJetso 發表於 2010-6-5 05:16 PM

我地呢對咪1800C9 1.35V黎架囉
1866C9 1.35V果對係HYPER黎, 但未有貨

TOP

回復 92# Frankie007
大致上一樣
Serial Number唔同
你係10年19週
我係10年16週

遲買仲要仲一水

我深信係IMC問題
因為我玩BBSE果陣
用550BE可以1733 6-7-6認證,1666 6-7-6燒memtest
用245拉到1680 6-7-6就reboot

TOP

回復  Frankie007
大致上一樣
Serial Number唔同
你係10年19週
我係10年16週

遲買仲要仲一水

我深信 ...
LKNim 發表於 2010-6-5 17:29


努力燒燒燒燒爆佢..............

TOP

努力燒燒燒燒爆佢..............
wai896 發表於 2010-6-5 05:30 PM

係咪要燒左粒CPU佢
1800 6-8-6著到又點
早就用BBSE試過粒245既IMC係1800 9-9-9都燒唔穩

TOP

係咪要燒左粒CPU佢
1800 6-8-6著到又點
早就用BBSE試過粒245既IMC係1800 9-9-9都燒唔穩 ...
LKNim 發表於 2010-6-5 17:37

努力換U努力換U努力換U努力換U
燒死佢燒死佢燒死佢燒死佢燒死佢

TOP