LKNim 當前離線
進階會員
努力換U努力換U努力換U努力換U 燒死佢燒死佢燒死佢燒死佢燒死佢 wai896 發表於 2010-6-5 06:05 PM
TOP
Frankie007 當前離線
長老會員
燒死毒我果D人得嗎 真係幾低電 1600 6-8-6-15 1.53V 入Windows,MSN,Chrome LKNim 發表於 2010-6-5 18:10
wai896 當前離線
奶撻妹妹,專奶硬件
LKNim: 一早叫你買, 又唔買, 我又做左白老鼠 Frankie007 發表於 2010-6-5 06:23 PM
勁勁勁.......................................1866快D出 wai896 發表於 2010-6-5 06:47 PM
1866C9 1.35V唔會有新鮮感 因為係Elpida Hyper黎 即係唔會做到1600C4燒機 LKNim 發表於 2010-6-5 18:58
HanaJetso 當前離線
現 代 神 話 王 國
LKNim: 一早叫你買, 又唔買, 我又做左白老鼠 Frankie007 發表於 2010-6-5 18:23