我想問下大家開完4核溫度係幾多度啊?
有冇換風扇?
超頻去到幾多先要加電壓?

TOP

原帖由 A君 於 2009-10-8 15:59 發表
獨家發售



留一粒,聽日比錢

TOP

原帖由 michael_jackson 於 2009-10-8 14:51 發表

this CPU not support DDR3 AM3 Mainboard   

thx,我知啊~ 不過呢兩塊板吸引我既地方係同時擁有ddr2 slot x2 + ddr3 slot x 4^^
我諗住用住屋企既ddr2先,第時upgrade am3 u o固陣,可以有4條ddr 3槽嘛

TOP

原帖由 kanz 於 2009-10-8 23:56 發表



留一粒,聽日比錢

唔係我賣喎

TOP

我的其中一粒成功開4,不過雞ram所以唔超住

4 cores.JPG (166.08 KB)

4 cores.JPG

TOP

原帖由 A君 於 2009-10-9 00:02 發表

唔係我賣喎


唔係獨家發售咩...哈哈

TOP

原帖由 A君 於 2009-10-9 00:04 發表
我的其中一粒成功開4,不過雞ram所以唔超住


A sir做測試.
另一粒唔得定未試呀?

TOP

回覆 63# 的帖子

原帖由 panda-z 於 2009-10-8 02:06 發表
搵到d AMD stepping code資料, 可以睇埋其它新cpu係唔係P II core(有可能可以開到4core同L3).

好似 A II x4 620 "CACYC AC" stepping code 係 P II core.
953694
953695


今日玩過兩粒...兩粒都係CACVC AC 0935BPMW
都開到....
試左幾塊板....MA770UD3,770T-C45,MA785GM-US2H,A785GMH/128M...
SET CPU 1.35V 其他唔加都可以290~295外頻開機...原裝HS...BIOS SHOW 40度左右....
風扇SET 全速

[ 本帖最後由 frankyfan 於 2009-10-9 00:14 編輯 ]

TOP

原帖由 panda-z 於 2009-10-9 00:07 發表


A sir做測試.
另一粒唔得定未試呀?


同一水應該都得呱...

唉,唔知聽朝出去重有冇

TOP

原帖由 kanz 於 2009-10-9 00:05 發表


唔係獨家發售咩...哈哈

我以為中央田獨家,原來正都亦有

TOP