原帖由 eric~仔 於 8-10-2009 11:00 PM 發表
原本我都想買黎識識...
不過又要用am2既板同ddr2 既ram...
令我....


你想第日 Upgrade轉 Socket AM3 CPU 既話 可以買 Combo 版

TOP

原帖由 maxboy 於 9-10-2009 12:52 AM 發表
頂......我仲用緊 5000+ windsor 最衰塊板無 ACC.....都係上 PII 算啦...$$$$$


其實唔駛傷心既
開唔到四核既話 , 你可以買真四核 Athlon II x4 620 架

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

個core係Denab來的

TOP

原帖由 木頭人II 於 2009-10-9 01:58 發表
ching 有冇人用N記 chipset既 板開到??

我想用N記 chipset


買塊NVCC版黎試下囉師兄

TOP

原帖由 dom 於 2009-10-9 01:52 發表


你想第日 Upgrade轉 Socket AM3 CPU 既話 可以買 Combo 版


咁大大有冇板好介紹呀???
同埋AMD 5000+呢...究竟係AM2定AM2+呀???
THX

TOP

原帖由 eric~仔 於 2009-10-9 02:55 發表


咁大大有冇板好介紹呀???
同埋AMD 5000+呢...究竟係AM2定AM2+呀???
THX


AM2+


A790GXH/128M 呢塊唔錯
HK$ 610.00

TOP

原帖由 kanz 於 2009-10-9 03:22 發表


AM2+
http://www.asrock.com/mb/photo/A790GXH128M(Enlarge).jpg

A790GXH/128M 呢塊唔錯
HK$ 610.00



請問大大知唔知有冇一塊係可以用到AM2+同AM3既DDR3既板呀???THX

TOP

http://www.asrock.com/mb/overview.tw.asp?Model=M3A780GXH/128M

呢排好似得

[ 本帖最後由 kanz 於 2009-10-9 03:56 編輯 ]

TOP

原帖由 A君 於 2009-10-9 00:09 發表

我以為中央田獨家,原來正都亦有


I don't think they have stock anymore

TOP