amd 只賣尼粒U就得

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 A君 於 9/10/2009 12:04 AM 發表
我的其中一粒成功開4,不過雞ram所以唔超住

A sir你果塊確定係MA78GPM-UD2H? 點解我無SB710

[ 本帖最後由 Hello!Project 於 2009-10-9 17:18 編輯 ]

TOP

請問J&W 790GX extreme 有冇人試過

TOP

今日三點中央田入手 $435
當時重有3粒剩

DSC0351.jpg (117.99 KB)

DSC0351.jpg

DSC03541.jpg (138.42 KB)

DSC03541.jpg

TOP

原帖由 kanz 於 2009-10-9 19:16 發表
今日三點中央田入手 $435
當時重有3粒剩



帥兄有冇問過十刀or金士的有冇貨呀?我驚明天去中央田3粒比人清左

TOP

原帖由 fungsir 於 2009-10-9 20:00 發表



帥兄有冇問過十刀or金士的有冇貨呀?我驚明天去中央田3粒比人清左


應該淨番中央田先有....

TOP

咁明天去睇睇sin~~~謝謝

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今日放工去買,MK無
就即去SSP,最後得「中間田」有得買..435
不過點都好,0935FPCW 開到4核/L3

TOP