原帖由 ice 於 2009-11-7 09:14 發表
有無人知以下這兩粒CPU 效能邊粒好D
以超後及不超頻計算~~

1.)AMD 5000 爆4 上3.0ghz 左右
2.)Q6600 上3.0ghz

thanks


大家行3ghz整體性能大家差不多, 只是Q6600行某些測試會快D.

TOP

Q6600 la...

TOP

clock for clock q66勁o的, 但其實差距唔大

始終core2都係舊架構

TOP

其實呢個問題我想問好耐了
如果差唔多有Q6600已經足夠了

TOP

原帖由 ice 於 7-11-2009 09:14 AM 發表
有無人知以下這兩粒CPU 效能邊粒好D
以超後及不超頻計算~~

1.)AMD 5000 爆4 上3.0ghz 左右
2.)Q6600 上3.0ghz

thanks


Q6600 @ 3GHz > Phenom II x4 @ 3GHz

TOP

原帖由 dom 於 2009-11-7 21:26 發表


Q6600 @ 3GHz > Phenom II x4 @ 3GHz

but PII X4 has SSE4A....Q6600 only has SSE3

TOP

爆4 5000+ 多左L3應該好d

TOP

原帖由 2.4c 於 7-11-2009 10:27 PM 發表

but PII X4 has SSE4A....Q6600 only has SSE3


IPC  計 同頻 Core 2 都係快過 K10.5 的

TOP

Q6600,因為同時脈下phemon II仍唔係好夠core 2 duo抽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP