btsbs 當前離線
中級會員
TOP
helenchan 當前離線
進階會員
原帖由 K_C_ 於 2009-11-16 15:40 發表 有o既.........杯麵都唔好食囉~~~
原帖由 CHK 於 2009-11-16 15:51 發表 咁凍都76度 真係玩下好了
原帖由 btsbs 於 2009-11-16 15:57 發表 ching 用什麼heatsink?
simplekk 當前離線
花醒知醉過 夢醒知虛空 ...
sunderstan 當前離線
睇返舊Po 感足良多
原帖由 simplekk 於 2009-11-16 16:22 發表 玩水啦死仔 我都仲用緊e52咋
K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...
原帖由 sunderstan 於 2009-11-16 16:25 發表 太無誠意啦你 咁樣係毒唔到佢既 今晚返去就出個4.25G IBT core temp唔過70度既你嘆下
原帖由 helenchan 於 2009-11-16 16:20 發表 或者,我唔幫你買條膠亦得!得左
林不肥 當前離線
原帖由 simplekk 於 2009-11-16 16:45 發表 stan大, 4.25g行IBT唔過70c 你毒埋我喎