ching 用什麼heatsink?

TOP

原帖由 K_C_ 於 2009-11-16 15:40 發表
有o既.........杯麵都唔好食囉~~~

或者,我唔幫你買條膠亦得!得左

原帖由 CHK 於 2009-11-16 15:51 發表
咁凍都76度
真係玩下好了

絕對係……基本上我只會趁凍玩,唔會長行。長行 3.6G,1.1225V 真係覺得好玩D

原帖由 btsbs 於 2009-11-16 15:57 發表
ching 用什麼heatsink?

U120EX,都仲要個底拋光埋………

TOP

玩水啦死仔

我都仲用緊e52咋

TOP

妖!出年先啦!我家陣係咩都等出年,今年冇$過年………

TOP

原帖由 simplekk 於 2009-11-16 16:22 發表
玩水啦死仔

我都仲用緊e52咋


太無誠意啦你 咁樣係毒唔到佢既
今晚返去就出個4.25G IBT core temp唔過70度既你嘆下

[ 本帖最後由 sunderstan 於 2009-11-16 16:25 編輯 ]

TOP

原帖由 sunderstan 於 2009-11-16 16:25 發表


太無誠意啦你 咁樣係毒唔到佢既
今晚返去就出個4.25G IBT core temp唔過70度既你嘆下


冇錯喇,Sunderstan同我吹水吹得多,d毒功都有返咁上下~~~

一係我又post o下"發熱+食電雙冠"4GHz IBT core temp 都仲低過佢少少o丫~~~~

TOP

原帖由 helenchan 於 2009-11-16 16:20 發表

或者,我唔幫你買條膠亦得!得左  


o車.....我有你個PM,我知跑車o個邊個contact.....

講毒,自古都有云以毒攻毒,唔好講o左去第二度!!呢d係小朋友o玩行為~~~

TOP

Q9550真係好好玩..唉..

TOP

stan大, 4.25g行IBT唔過70c  
你毒埋我喎

TOP

原帖由 simplekk 於 2009-11-16 16:45 發表
stan大, 4.25g行IBT唔過70c  
你毒埋我喎


GTX-480 + push-pull, 唔係人人玩得起~~

TOP