香港人TIN TIN 係邊個??

TOP

快d揾張5970跑番轉3dm06

TOP

原帖由 林不肥 於 2009-11-20 22:54 發表
SUPER PI仲有冇得快D呀?
睇泥可以打WR主意..


應該有, 仍在想怎調較塊E762...

TOP

原帖由 stevenchau 於 2009-11-20 22:43 發表
3樓 你改出來GA !  
I7  1.86V  上到 5.7GHZ !$#$#!$ ???????

係咪呀, 快晴清一下, 係我都換I7


係GULFTOWN, 即人地叫的I9

TOP

Like a SHIT setup~~!!
DSCF1948.JPG
DSCF1949.JPG

[ 本帖最後由 小喇喇 於 2009-11-21 01:27 編輯 ]

TOP

原帖由 電腦愛好者.net 於 2009-11-20 23:00 發表
快d揾張5970跑番轉3dm06


我等人送俾我....

TOP

:funk: i9同i7都差好遠

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

3d mark06 差少少就4萬分啦!

TOP

原帖由 小喇喇 於 2009-11-20 21:36 發表
亂跑個SPI 1M, 6.937s, 6C12T跑
970724

破7

TOP