uwantwant 當前離線
進階會員
TOP
電腦愛好者.net 當前離線
中級會員
小喇喇 當前離線
天天
原帖由 林不肥 於 2009-11-20 22:54 發表 SUPER PI仲有冇得快D呀? 睇泥可以打WR主意..
原帖由 stevenchau 於 2009-11-20 22:43 發表 3樓 你改出來GA ! I7 1.86V 上到 5.7GHZ !$#$#!$ ??????? 係咪呀, 快晴清一下, 係我都換I7
原帖由 電腦愛好者.net 於 2009-11-20 23:00 發表 快d揾張5970跑番轉3dm06
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
luk015 當前離線
Banned
amoslee 當前離線
billyduck 當前離線
原帖由 小喇喇 於 2009-11-20 21:36 發表 亂跑個SPI 1M, 6.937s, 6C12T跑 970724