回復 8# LKNim
賣哂野, 唔玩拿

TOP

1.3V
我粒240超唔超都係1.4XX

TOP

回復  LKNim
賣哂野, 唔玩拿
HanaJetso 發表於 2010-3-31 10:38 PM

等AIIx2 245 C3出黎我就賣埋AIIx4 620 C2...
玩慳電

TOP

回復  LKNim


    250難唔難上?我粒係965 C3
Qookei 發表於 2010-3-31 10:36 PM

未見過上唔到250既CPU= =(如果設定正確)
係差在你粒965BE燒4G要幾多電...

TOP

新手路過一問,,,樓主個個super pi 係咪都係穩定性測試的工具之一???

因為我有e個情況,
超頻後行sp2004 25分鐘到error
行super pi  冇問題~

TOP

新手路過一問,,,樓主個個super pi 係咪都係穩定性測試的工具之一???

因為我有e個情況,
超頻後行sp2004 25 ...
kams1013 發表於 2010-3-31 10:44 PM

要長用穩定就用SP2004測啦
SPI 1M穩定性唔洗好大

TOP

一係intel burn test la

TOP

體質幾好

TOP

呢粒野vid幾高?

TOP

邊到找啊??

TOP