SamuelNSH 當前離線
進階會員
i7當然用番燒火山測 jueho 發表於 2010-6-27 20:47
TOP
kwokhokay 當前離線
中級會員
JackWu 當前離線
有時真係好攪嘢... 燒到火山,但HyperPi跑會出error;HyperPi跑完32M 16匹馬仔、memtest又過到,卻燒唔到火 ... amoslee 發表於 2010-6-27 23:22
lkl0120 當前離線
Moderator
LKNim 當前離線
絕對認同, 好多時都係咁.. 過晒火山, linpack, 係某隻software過唔到. JackWu 發表於 2010-6-28 12:52 AM
INGRAMLI 當前離線
試下 火山2小時+Memtest600% 我試過火山過8小時冇事,Memtest去到4xx%先error 係setting未微調好 ... LKNim 發表於 2010-6-28 19:04
memtest可以3000,4000% pass之後先至黎料,個人認為10000% pass先至真正算係stable.... ... INGRAMLI 發表於 2010-6-28 07:54 PM
enviro50042c 當前離線
amoslee 當前離線
你用咩CPU? 開幾個多memtest? 每個設幾多MB? LKNim 發表於 2010-6-28 20:45