hang05 當前離線
Benny
進階會員
都係算喇 冷靜...冷靜... CPU行default剩係1:4行1600C7算喇 LKNim 發表於 2010-9-24 21:55
TOP
1600 5-6-5都起唔到 而家1333 8-8-8-20 1.35V長行中 LKNim 發表於 2010-9-25 00:00
Niel 當前離線
Master Joe
1600 C7 可以長跑架 一直都說... hang05 發表於 2010-9-25 00:03
LKNim 當前離線
1600 C7 可以長跑架 一直都說... hang05 發表於 2010-9-25 12:03 AM
1333 1.35v 同你之前一樣咁跑法? hang05 發表於 2010-9-25 12:03 AM
chinabyte 當前離線
Banned
确实太厉害了。电压有点高,难道是镁光颗粒? chinabyte 發表於 2010-10-2 11:22 AM
现在镁光的DDR3好少见,在哪里买的? chinabyte 發表於 2010-10-2 11:27 AM